Cauta si vei gasi

Accesorii si bijuterii handmade

Pentru comenzi si intrebari imi poti scrie la ladybuburuza@yahoo.com. Unele produse vandute se pot reface in urma unei comenzi. In Cernavoda livrarile se fac personal, iar in restul tarii, prin Posta Romana, cu plata la ridicarea coletului. Pentru a vizualiza toate accesoriile, la sfarsitul fiecarei pagini click pe optiunea "POSTARI MAI VECHI", sau poti folosi sectiunea "ETICHETE" de mai jos (stanga).
Ma mai gasesti si pe cel de-al doilea blog http://dincasuta.blogspot.com/. Bine ai venit!

luni, 28 februarie 2011

Furnizori

De ceva timp ma tot gandesc sa ma apuc de confectionat bijuterii si alte chestii handmade. Dar am o problema. Am scotocit tot internetul asta mare de magazine furnizoare de accesorii de bijuterit...si gasesc, nu-i bai, dar sunt prea multe si de la toate as vrea cate ceva si toate au limita de comanda...si n-am eu atatia bani sa respect eu limitele lor. Cum sunt si o mare zgarcita, intotdeauna caut magazinul, apoi furnizorul si apoi fabrica. Si tot asa am ajuns la furnizori de accesorii din China, dar oare cat o costa transportul? Ma gandesc ca e aceeasi Marie cu alta palarie...Tare mi-as dori sa ma ajute cineva si sa ma sfatuiasca si pe mine de unde si ce anume sa cumpar ca incepatoare in bijuci. Poate se impiedica cineva, cine stie cum, de blogul meu si-mi da si mie un comentariu cu repere si sfaturi si linkuri si ce mai e de stiut. Sar'na!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Like

Spune NU drogurilor! Asociatia M.A.M.E. Caini - Anunturi adoptii caini